Vår ambition är att det ska vara enkelt att vara kund hos oss, därför har vi skapat Mina Sidor. Här samlar vi all den information som är relevant för dig.
För att få tillgång till Mina Sidor behöver du ha ett personligt Pantamera-konto. Detta skapar du enkelt med BankID. Saknar du BankID finns det även möjlighet att skapa ett konto med hjälp av epost och lösenord.
Koppla befintlig verksamhet till ditt Pantamera-konto
Du kan koppla din befintliga verksamhet genom att använda det kundnummer och det lösenord som du tidigare loggat in i din kundwebb med. Du hittar information på den senaste månadsrapporten.
Om du tidigare loggat in i din kundwebb med ett användarnamn eller e-postadress, använder du den e-postadress som du sedan tidigare har registrerat hos oss så får du en länk för att koppla verksamheten till ditt nya konto.
Koppla ny verksamhet till ditt Pantamera-konto
Om du vill koppla ny verksamhet till ditt Pantamera-konto väljer du den verksamhetstyp du vill ansluta och följer instruktionerna.
På Mina Sidor kan du:
- Se dina ersättningar och månadsrapporter
- Beställa nya säcketiketter eller extra hämtning om du är iglookund
- Följa din pantstatistik
- Ta del av relevanta nyheter och tips
- Som administratör har du även tillgång till att hantera företagets kontaktuppgifter och administrera användare av Mina Sidor.