Anmälan ny kund med pantautomat

Du som har en butik med pantautomat ansluter dig enkelt till pantsystemet genom att fylla i och skicka in anmälningsblanketten. Varje månad får du sedan en rapport över hur mycket pant som betalats ut varje vecka i din butik. Då kan du själv enkelt följa upp både kostnader, intäkter och volymer.
Kundanmälan - Företag

Avtal kund med pantautomat

Har du en returautomat som tar emot pantförpackningar kan du ansluta dig som kund till retursystemet. Som kund får du hanteringsersättning för att täcka de kostnader du har för att...
Läs mer om Avtal kund med pantautomat

Hanterings-
ersättning med pantautomat

Som kund får du hanteringsersättning för att täcka de kostnader du har för att hantera pantburkar och flaskor. Det kan handla om kostnader för material, utrymme, automat och person...
Läs mer om Hanteringsersättning med pantautomat

Månadsrapport med pantautomat

Som kund till oss vill vi att du enkelt ska få koll på hur mycket som betalas ut från oss till dig för din hantering av panten. I början av varje månad får du därför en månadsrappo...
Läs mer om Månadsrapport med pantautomat

Leverantörer av pantautomater

Letar du efter en pantautomat? Det finns ett flertal leverantörer och återförsäljare av pantautomater som uppfyller de krav på automater som pantsystemet ställer. [clicklist] [...
Leverantörer av pantautomater

Med pantautomat - vanliga frågor

Omkring 3 200 av våra kunder tar emot pant via pantautomat. Här hittar du svar på de vanligaste frågor för dig som är kund med pantautomat.
Läs mer om Med pantautomat - vanliga frågor